niedziela, 24 czerwca 2012

Wyzwanie GosiaK - fiolet lub turkus

Witajcie moi drodzy!

Dziś to mi - tj. GosiaK - udało się osiągnąć najlepszy wynik w odchudzaniu :) A tym samym, to mi przypadł zaszczyt podania wytycznych kolejnego wyzwania :)

Moje wytyczne są takie: praca ma zawierać kolor fioletowy lub/i turkusowy, a także co najmniej 3 kwiatki i jedno medium. Dla wyjaśnienia, brokat, perełki w płynie, tusz, farba a nawet kawa użyta do farbowania - to wszystko i wiele innych mieści się u mnie w pojęciu "mediów" :))

Proste? :) Pewnie że proste!

A tak nasze Projektantki poradziły sobie z moim zadaniem:









Zapraszamy do wspólnej zabawy! Wy już nie musicie się z nami odchudzać, ale bawić jak najbardziej możecie :) Zgłaszajcie więc prace odpowiadające naszemu wyzwaniu przez tydzień, tj do 30.06.2012 :) Zapraszamy!

1 komentarz:

  1. Dołączam się, a jakże! Nie wiem czemu, ale jakoś tak co biorę udział w co drugim wyzwaniu. No i ciekawi mnie niezmiernie więc, co wymyślicie teraz;) Pozdrawiam i jak zwykle, trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!