niedziela, 7 kwietnia 2013

Muzyczne wyzwanie Anniko i nabór do PWC

Witajcie w kolejną niedzielę!
Dzisiaj zapraszam Was do zrobienia pracy - LO, kartki, taga, co tylko chcecie - z tekstem (Waszej ulubionej) piosenki

Oto inspiracje naszego zespołu:


Dwie Lewe Rączki



Frezja



GosiaK


 


Anniko


Macie czas do soboty 13 kwietnia na zrobienie swoich cudnych prac :)

*    *    *

Mamy też małe ogłoszenie: szukamy nowych koleżanek do Projektu Wagi Ciężkiej! 

Większość z Was na pewno wie na czym polega nasz blog, ale jeśli nie, to już tłumaczymy: my, projektantki, próbujemy zrzucić nadprogramowe kilogramy (zdrowymi sposobami oczywiście!) i co tydzień wyłaniamy między sobą zwyciężczynię - ta która w danym tygodniu schudnie najwięcej narzuca reszcie wyzwanie scrapowe. My robimy swoje prace i wtedy czas na czytelników bloga, którzy mają tydzień na zrobienie swojej pracy na wyzwanie. Oczywiście tylko my projektantki się odchudzamy, a w wyzwaniach udział wziąć mogą wszyscy!

W każdym bądź razie - szukamy nowej krwi! Może ktoś z Was ma potrzebę/ochotę, żeby zrzucić nadprogramowe kilogramy, ale nie ma motywacji? Oczywiście mamy tu na myśli prawdziwe zmagania (tak od 10kg w górę), bo inaczej nie zostaniecie z nami długo ;) Dodatkowo udział w naszym projekcie to dodatkowy kop do scrapowania, bo co tydzień trzeba coś zrobić! Jeśli więc macie ochotę zostać częścią naszego zespołu to czekamy na maile (annikowo[małpa]yahoo.com):)

Nabór zakończony :)

Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Pomysłowe wyzwanie :) A jeśli ktoś ma do zrzucenia do 5kg to może zgłosić się? W przypadku mniejszej ilości kilogramów do zgubienia trudniej o motywację... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hhahaah ale ten wasz blog jest fajny...ja mam "tylko" do zrzucenia 30 kg ale motylem jeeeeestem;)
    Jak się nadaje to bierzcie;)...tylko nie każcie zdjęć przysyłac bo nie wiem czy aparat to wytrzyma heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję przytyć, to pewno się nie nadaję. Szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje 20 też s chęcią oddam:) bierz od zaraz:)

      Usuń
  4. Irena to ja Ci oddam moje 10 kilo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, a ja przytyłam 5 kg i się cieszę! Tylko, że wystąpić ze swoją kandydaturą nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam do was kochane projektantki wagi ciężkiej!!! I coraz lżejszej ma się rozumieć :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zrzucam kg całe życie :) 15 w tą 15 w tamtą. Chętnie bym dołączyła, może nastęnym razem, bo jest już po terminie ;) powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!