niedziela, 16 czerwca 2013

Mapka - Anniko

Witajcie moi drodzy wyzwaniowicze w tę pogodną niedzielę!
Dzisiaj mam dla Was wyzwanie które mam nadzieję Wam się spodoba. 
Zrobiłam dla Was mapkę!


Pamiętajcie, że mapek nie musicie traktować dosłownie, możecie je np. obracać i zmieniać poszczególne elementy na inne, ale praca musi jednak przypominać mapkę :)

Nasz zespół poradził sobie z nią fantastycznie, spójrzcie tylko:

Klarysa zrobiła zakładkę do książki:



Szafran skleiła świetną kartkę:



Angel skusiła się na zrobienie bombowej strony do art journala:



... a ja, czyli Anniko, zrobiłam taką prostą karteczkę na rocznicę ślubu moich rodziców:



Nie mogę doczekać się Waszych interpretacji mojej mapki!
Na prace czekamy do kolejnej soboty, czyli do 22 czerwca do północy.




3 komentarze:

  1. jestem nowa w zgłaszaniu prac na wyzwania i bardzo bym chciała spróbować swoich sił, możecie mi podpowiedzieć jak to zrobić :) z góry ślicznie dziękuję !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się że chcesz dołączyc do wyzwań;)
      Wystarczy zrobić pracę pod mapkę a później ją wstawić u nas na blogu.
      NASZE ZASADY
      Zasady udziału w naszych wyzwaniach są proste:
      - zgłaszać można tylko prace które nie były wcześniej nigdzie publikowane;
      - można zgłaszać kilka prac na to samo wyzwanie;
      - prace mogą być robione w jakiejkolwiek technice (chyba że w wyzwaniu jest konkretna technika), o ile zgadzają się z wytycznymi wyzwania.

      Jak już zrobisz pracę to tedy klikasz w ten niebieski punkcik z napisem Add your link ...w pierwszym polu wpiszesz link do swojej pracy, w drugim swoje imię a w trzecim swojego meila;)

      Mam nadzieję że choć troszkę pomogłam a razie czego pytaj śmiało;)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję :) Bardzo pomogłaś :) pozdrawiam i postaram się dodać swoja pracę :) właśnie dopadła mnie wena ;) pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz!