czwartek, 24 lipca 2014

Wyniki przyjacielskiego wyzwania

Witam serdecznie. Dzisiaj przedstawiamy wyniki mojego przyjacielskiego wyzwania. 
Mamy remis i tym samym dwie zwyciężczynie :)

Tajanna  i jej nastrojowy scrap 

oraz 
Sajciastyczna z funky scrapem
 

Serdecznie gratulujemy wpaniałych prac! Banerek dla Was poniżej
 
Zapraszamy Was również do gościnnego projektowania u nas. W tej sprawie bardzo proszę o maila do mnie dwieleweraczki@gmail.com

Gorąco dziękuję wszystkim uczestnikom za udział i zapraszam na trwające obecnie wyzwanie kolorystyczne

2 komentarze:

  1. O matko! To mój pierwszy scrap:) Ale się cieszę. Dziękuję bardzo. Wygrana razem z Sajciastyczną, to dla mnie wielkie wyróżnienie. Pozdrowienia dla DT!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję Tajannie ! :D i o mamo, Tajanna Twój scrap jest fenomenalny i w życiu bym nie powiedziała, że to Twój pierwszy! a ja także dziękuję za wyróżnienie i z ogromną przyjemnością wezmę udział w gościnnych inspiracjach ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!